V.I.P

V.I.P

Sunday, January 2, 2011

tahun baru..

salam..masuk cerita tahun baru ni..mesti semua tanam azam untuk tahun baru..tp aku ni setiap tahun mestia da yg sama je azam aku ni..x tercapai la katakan..haha..kalo yg kenal aku ni mesti tau dah isu apa..tp x nak la cerita pasal isu nak kuruskan badan..kalo dah tercapai akan aku kuarkan gambar b4 n after..hehe..

tahun ni berazam nak jadi istri yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang..hehe..nak jadi istri solehah la..bangun awal pagi,,buat kan sarapan dan bla bla bla..n then da important thing is 2 control da temperature..tahun ni rasanya nak jadi manusia yang lebih calm..tenang setenangnya..hahaha..wish i can make it..

alhamdulillah suami seorg yg cukup memahami fe'el bininya yg sorg ni pengarang hati, jantung,intan payung pasar malam..hahaha..sejak x maid ni owez tlg aku kat umah..(ke wife dia ni asyik mengarah aje)..hehe..x juga la..saling bantu membantu..sedar x sedar dah 4 tahun rupanya aku berkahwin dengan lelaki yang bernama Muhammad khalid..memang pasangan kita itu dijadikan pasangan yang sepadan dgn kita..sejak bercinta (sept 2001 ) hingga la sekarang ni alhamdulillah masih lagi dia yg ku kenali..semoga perkahwinan kami dikekalkan sehingga ke akhir hayat..

hopefully tahun 2011 ekonomi keluarga aku lebih stabil dan pengurusan kewangan lebih baik..amin..huhu..aku ni boros sangat le..kalo bagi duit semua kat laki aku mesti tersimpan rapi..hehehe..

apalagi ye..sebenarnya xde apa pun yg aku perlukan lagi..alhamdulillah kehidupan ku sdh dikira lengkap walaupun cuma bersederhana dalam hidup..nak kata kelebihan duit tu xde la..tp masih boleh lagi kalo setakat nak berjalan2 satu keluarga..hehe..rasanya cam nak masukkan taska anak dara aku yg sorg tu..tp belum ada plan nak letak mana..huhu..pening ckit memikirkan nak suh anak aku pandai bergaul ckit dgn anak org lain..

satu lagi, hopefully hubby kesayangan aku tu, dapat naik pangkat..insyaallah..amin..semoga semuanya berjalan dgn lancar..amin

Ya Allah ya tuhanku..semoga aku serta semua ahli keluarga ku dan sahabat2 ku diberikan keberkatan dalam semua yang kami lalui dan jalani dalam kehidupan ini untuk sepanjang tahun baru ini...dimurahkan rezki dan dipermudahkan dalam segala hal..dijauhkan dari segala malapetaka..dijauhkan daripada umpat keji dan fitnah orang...jadikanlah kami orang2 beriman dan sentiasa mematuhi arahanmu dan menjauhi laranganmu..jadikanlah anak2ku seorang anak yang mithali dan mempunyai pekerti yang mulia..amin ya robbal alamin..bukakan pintu hati kami agar sentiasa berpegang kepada ajaranMu..

No comments:

Post a Comment