V.I.P

V.I.P

Wednesday, January 12, 2011

PTK oo PTK..

Salam, huh..setelah beberapa lama menanti dan setiap hari asyik membuka laman web ptkonline..akhirnya ari ni keluar keputusan..alhamdulillah dapat 4-3..lulus dah ptk ku ni..lepas ni dah bleh apply DH 44..tu pun kalo layak le..insyaallah..hehe..kalo dapat 4-4 bagus gak kan..dapat la aku nambah gaji aku ni lg..hehe..tp rezki belum menjadi milik aku lagi..kena usaha lagi la nampaknya...x sangka gak setelah bersusah payah di interview dan di soal dalam bahasa inggeris..tidak sia2 aku dapat 4..tq to pengarah PMM n hjh raihan..walaupun nampak strict tp okla..hehe..ke pasal tugasan individu aku best..ntahla..nasib je kot nyebelahi aku tu dapat 4..hehe..dlm ramai2 aku dengan BFF aku aras 2..aku dgn ayu wir je yg dapat 4..yg lain2 semua dapat 3-3..tp xpela..janji semua lulus..kepada ct marlinna dan juliyana hussin..lepas ni kita bersama2 lagi ya untuk memperbaiki gred kite..hehe..tp aku lebih bersenang lenang le..hehe..jgn marah..

semalam suami pun dah selesai di validate untuk kenaikan ke DH 32..hopefully dia dapat..ada gak tambah2 belanja bulanan aku..hehe..seronok panel dia dok dengar dia mengajar..tp suami ku tu memang terkenal dengan kelawakan nya bg yg biasa..tp bagi yg x biasa, mesti org cakap dia tu sombong..soalan pertama dia time mula2 kenal dgn aku dulu(walaupun dah lama kenal tp x pernah borak dgn dia sebab x biasa lagi la katakan)..apa pandangan tentang dia kalo b4 kenal dia?..ntah kenapala soalan itu yang keluar..aku ni jenis yang jarang berprasangka buruk..so aku ckpla ok je..tp sebenarnya dia agak berlagak juga la..hahaha..waktu tu aku ni baik dengan semua senior kecuali dia..org berlagakla katakan..tup2..boleh lak aku rapat dgn dia..heran heran..kalo di ingt2, aku dgn dia tu cam langit dgn bumi..ish apsal cerita aku dah ke arah dulu2..next time la aku cerita pasal kisah cinta aku dgn dia..

gambar suami b4 divalidasi..hari yg paling smart dalam banyak2 ari..hehe
hopefully tahun 2011 ni akan jadi tahun yang lebih bermakna buat aku dan keluarga ku..amin..

No comments:

Post a Comment