V.I.P

V.I.P

Wednesday, December 29, 2010

hmm..makan di tgh2 malam..hehe

hmm..camna la aku nak urus ni..mak aku lapar tgh2 malam ni dok bz menggoreng mihun kat dapur tu..jam dah kul 1.52 am..aku ni walaupun x lapar biasanya jadi tukang makan masakan mak aku..hhu..ooo tidak..how to discipline my diet?..huhu..kengkawan semua dah bosan mendengar perkataan kurus tu..dr dulu sampai skang x kurus2 pun..dari sek menengah...dari tahun 1 degree sampai dah anak dua makin membesar dengan sihat dan bahagia aje..hehe..suami pun ikut sekali le mencomel dgn bini die yg 'comel' ni..hehehe..kadang2 kalo dipikir2 dulu yg aku cakap aku gemuk alangkah kurusnya kalo dibandingkan dgn aku yg sekarang ini..oooo..inilah masalah terbesar aku..pakai baju apa pun nampak buruk je depan cermin..oo tidak..kecantikan aku dah ke laut la nampaknya..huhuhu...masalah kegemukan sungguh dari dulu smpi sekarang..walaubagaimanapun time makan memang x kurang le sepinggan penuh walaupun dok pikir camna nak kurus..hahahaha...perut ni dah macam org pregnant 7 bulan..oo tidak..

hmm..sedapnya menikmati mihun goreng ni..haruska ari2 aku berpuasa mcm b4 aku nak kawin dulu..ooo tidak..akan aku fikirkan caranya..hehehe..yg penting kita makan dulu..hehe

1 comment: