V.I.P

V.I.P

Monday, January 17, 2011

besdayku jan 2011

2 my doters yg comel lote..adik nangis tgk mama dia asyik kena spray dgn aunti pink..hehe

ni la dia lilin yg ada bunga api..

aksi paling kick oleh siti marlinna..my bestest fren..thanks dear..

my buddies..hepi besday to me..luv u all

my luvly fam..luv u all so much..
salam semua..xde yg spesel tp suprise party yang di arrange oleh mem aku n ct marlinna chu betul2 mengejutkan aku..i m so suprised..x sangka plak mlm b4 besday aku..rupa2nya dah plan nak kejutkan aku..i luv u all..my fam, pink, kak ayu ali, kak ayu wir..antara sahabat2 terbaik aku di politeknik merlimau..i m so lucky to have all of u my dearest frens..termasukla kak ju, kak izah, kak asmahani...teman2 arasku kat opis..cuma dorg xde la time tu..but i felt so happy sebab dorg celebrate besday aku..padaha; malam tu aku dah dgn seluar pendek memang xde plan nak gi mana2 sebab seharian jalam kat JJ dgn lynn..tp sebenarnya ada gak terniat nak tgk wayang dgn laki aku midnite..hehe..sangat2 hepi malam tu..siap dgn topi, belon, trompet, kfc, mihun goreng dan of couse la kek kan..hehe..yg part paling best tu..lilin bunga api..ish2..terasa sweet 17th lak..padahal dah nak menghampiri 30-an..tp belum lagi ye..cuma sahabat2 aku ni memang dah melebihi 30-an..haha..i m da youngest in level 2 office hoccay..jgnla ada yg muda nak cbuk2 naik kat aras aku tu..hehe..nant x bleh jadi yg bungsu lagi..hehe..anyway i luv my mom, hubby, my doters, and all of my BFF..thank you so much 4 da suprised besday party that u have planned that nite..i really appreciate it..semoga persahabatan kita akan berkekalan sehingga ke akhir hayat..walaupun aku ni kadang2 terbaran ckit kan..i m so sorry kalo ad ayg terasa..but i really luv u all..jangan serik tau kawan dgn saya c bungsu..hehe..last but not least..semoga persahabatan ini sentiasa diberkati dan  membawa kita ke arah kebaikan..thanks guys..banyak sebenarnya nak cakap tp xpela..just nak bgtau dgn semua org betapa berharganya majlis mlm tu walaupun just kita2 aje..thanks again..

1 comment:

  1. Selamat hari lahir baby...
    semoga dipangkan usia,sihat tubuh badan, bahagia dan dipermudahkan urusan dunia akhirat..
    amin.

    ReplyDelete